کاربران گرامی! خواهشمندیم به منظور بهره مندی از خدمات بهتر، مطالب زیر را با دقت مطالعه نمائید.
بازدید و خرید شما عزیزان از فروشگاه آران کاور به معنای آگاه بودن و پذیرش کلیه بند های این صفحه میباشد. قوانین ذکر شده در این صفحه بر توضیحات سایر بخش های سایت ارجحیت داشته و هرگونه تغییر در رویه فعالیت و قوانین فروشگاه در همین صفحه اطلاع رسانی میگردد. خواهشمندیم قبل از پرداخت هرگونه مبلغی نسبت به مطالعه قوانین این صفحه اقدام نمائید.
آیا روکش صندلی من بعد از نصب به زیبایی نمونه های نصب شده خواهد شد؟
برای اینکه بدونین روکش صندلی که خریدین مثل عکس دقیق فیت صندلی ماشینتون میشه؛ باید درمورد چند تا نکته اساسی که روی فیت شدن مناسب روکش صندلی میشه بدونین.
از جمله چیزایی که روی ایست مناسب روکش صندلی تاثیر داره:
- ابر های صندلی خودرو
- الگوی مناسب و دقیق
- نصاب حرفه ای
اولین و مهمترین نکته ابر مناسب و بدون نشست و فرورفتگیه، شما حتی بهترین روکش صندلی با بهترین الگو هم بخرید باز نمیتونه اون خرابی ابر صندلی رو جبران کنه و در نتیجه اون نتیجه دلخواهی که میخواین رو بدست نمیارید؛ پس در درجه اول مطمئن بشید که ابر های صندلی ماشینتون سالمه و ایرادی نداره.
بعد از اون همونطور که بالا اشاره کردم، یکی دیگه از دلایلی که باعث میشه روکش صندلی کاملا فیت صندلی ماشین بشه الگوی مناسب و دقیق هستش؛ ما تو فروشگاه آران کاور همیشه سعی کردیم از الگو های استاندارد و مناسب استفاده کنیم تا روکش های بادوام و زیبایی رو برای شما مشتری های عزیز به ارمغان بیاریم و لبخند رضایت شما عزیزان رو ببینیم.
از سری دلایل دیگه ای روی فیت شدن روکش صندلی تاثیر داره، نصاب روکش صندلیه. به هر کسی ندین روکش صندلیتون رو نصب کنه؛ نصب روکش صندلی به مهارت و ظرافت و همچنین صبر و حوصله نیاز داره. پس حتما کار رو به کاردونش بسپارین، در غیر اینصورت باید منتظر تبدیل روکش صندلی نو به یه روکش صندلی کهنه با درزهای فراوان باشید!
گلدوزی روکش صندلی من چرا متفاوت است؟
گلدوزی به همون طرح دوختی که توی لمسه روکش صندلی می بینید، میگن و خوب یکی از معیار هاییه که تو انتخاب بهتر روکش صندلی دلخواه و باب میل هر شخص هست. یکی از سختی های تولید روکش صندلی داشتن دستگاه گلدوزیه که بخاطر قیمت میلیاردی این دستگاه ها هر تولید کننده ای قادر به داشتن دستگاه گلدوزی نداره و در نتیجه گلدوزی های مورد نیازش رو از طریق کارگاه هایی که مخصوص اینکار هستن تامین میکنه؛ به همین دلیل تولید کننده های روکش صندلی بصورت کامل کنترلی روی نوع گلدوزی های تولید شده ندارن و ممکنه بعضا تغییرات جزئی در نوع گلدوزی های سفارش داده شده با چیزی که تحویل میگیرن باشه، ولی با اینحال ما همیشه سعی میکنیم روکش هایی که ارائه میدیم کمترین تفاوتی با عکس های ژورنال در سایت داشته باشه.
آیا میتوانم کالای خریداری شده را عودت بدهم؟
بله، کلیه محصولات آران کاور دارای هفت روز ضمانت مرجوعی هستند. برای مرجوع کردن محصول باید حتما دلیل موجهی داشته باشید در غیر اینصورت هزینه رفت و برگشت کالا و خسارات احتمالی وارد شده با آن از حساب مشتری گرفته میشه. دلایل موجهی که مشتری بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای میتونه کالا را مرجوع کته:
- محصولی که به دست مشتری رسیده مطابق با تصویر و خصوصیات نوشته شده در فروشگاه نباشه
- محصول دارای مشکل فیزیکی یا فنی احتمالی باشد که این مورد باید توسط کارشناسای آران کاور تایید بشن
برای عودت محصول به فروشگاه باید همون طوریکه بسته بندی و به دستتون رسیده بود، بسته بندی کنید و از طریق پست پیشتاز به آدرس فروشگاه فرستاده بشه؛ ارسال به روش های غیر از پست پیشتاز برعهده مشتری هست. واحد حسابداری آران کاور پس از تحویل و بررسی، هزینه مشتری رو در سریعترین زمان ممکن انجام میده.
توجه: روکش های صندلی خریداری شده پس از بسته شدن روی صندلی خودرو به عنوان کالای دست دوم محسوب شده و امکان مرجوع شدن را ندارند.
نحوه ثبت نام و خرید سایت چطوریه؟
برای دیدن آموزش نحوه ثبت نام و خرید از سایت رو این لینک بزنید.
چرا تعداد محصول مشخص نیست و اول باید با ادمین هماهنگ کنیم و موجودی دقیق بگیریم؟
بدلیل اینکه مشتری های ما عموما عمده فروش و پخش کننده هستند، و موجودی انبار روزانه درحال تغییر هست و اکثرا بعد از تولید تو انبار زیاد نمیمونه؛ به همین خاطر ممکنه وقتایی که مشتری محصولی رو میخواد، تو انبار موجود نداشته باشیم و اگه مشتری درخواست داد ما همون روز محصول درخواستی رو آماده میکنیم.
شرایط عمده فروشی چی هست؟ آیا من هم میتونم به عنوان پخش کننده آران کاور در شهرم باشم؟
بله حتما، محدودیت خاصی وجود نداره برای پخش؛ درصورتی که مایل بودید میتونید با شماره 09145365802 تماس بگیرید و از شرایط لازم برای پخش روکش صندلی مطلع بشید.